zaterdag 29 juli 2017

Mijn favoriete jumpsuit: de Crystal Top en de Sunny Pants.

Het is er eindelijk van gekomen om de foto's te selecteren voor deze blogpost. De stoffen van See You at Six (eerste collectie viscosestoffen) lenen zich perfect voor een jumpsuit.

Wat ik vervelend vind aan een jumpsuit is dat deze uit één stuk bestaat en het toiletbezoek dus niet zo makkelijk verloopt. Omdat ik op vakantie ging wilde ik het dus eenvoudiger. De looks van een jumpsuit maar wel het makkelijke van aparte delen.

Ik besloot dus om voor beide patronen gebruik te maken van La Maison Victor. Het bovenstuk is de Crystal Top. Toen deze in het magazine verscheen was ik opslag verliefd! Zo leuk met die ruffles. Het is eens iets anders dan een gewone top. Ik kreeg er zelfs al complimenten over. Het leuke uiteraard is dat hij ook leuk combineert op een witte broek. Dus je kan er alle kanten mee uit.




De achterzijde van de Crystal Top sluit met een haakje en een oogje dat met de hand eraan werd genaaid.




Het patroon dat ik gebruikte voor de broek is de Sunny Pants, een heerlijk comfortabele zomerbroek.
Ik gebruikte als koordje een restje stof zodat mijn geheel helemaal af is.



Per toeval kocht ik zelfs matchende schoenen, zalig toch!


Deze outfit is absoluut mijn nummer één van deze zomer.  Hij is zelfs al tweemaal mogen meereizen en zal nog veel uit de kast gehaald worden.




Hebben jullie ook zo een nummer één outfit?

Patronen: Crystal Top en Sunny Pants - La Maison Victor








Geen opmerkingen:

Een reactie posten