dinsdag 4 juli 2017

Amelia, mijn Maxi Dress.

Toen ik via Facebook creaties zag van de Amelia Dress van Bella Sunshine Designs moest ik niet lang nadenken om het patroontje in mijn winkelkar te plaatsen.

Love at first side, dat was het zeker!!

Ik maakte hem al in een lange versie en in een korte versie (die korte volgt later nog).

Mijn jurk moest klaar zijn voor onze reis naar Mallorca, want ik wilde deze keer eens foto's op een leuke locatie en uiteraard een zonnige bestemming komt dan als geroepen!


Voor het bovenstuk gebruikte ik een effen donkerblauwe tricot.  De foto werd hier genomen in de tuin van ons hotel.


Voor het rokgedeelte gebruikte ik dit paneel.  Het was trouwens ook de eerste keer dat ik doorzichtige elastiek gebruikte in de taille.

Het patroon is helemaal niet moeilijk en eigenlijk is de jurk best snel klaar.  Maar het allerbelangrijkste is dat hij echt ZALIG zit!!  Een echte vakantiejurk ;-)


Die boom moest mee op de foto want die was zo mooi!!  Wel heel moeilijk om te fotograferen met het licht dat er door scheen, maar zo was het nu éénmaal.



De jurk is ook voorzien van een band aan de taille, die wordt aan weerszijden gerimpeld.


Binnenkort laat ik jullie mijn korte versie zien, en dat is een twinning projectje geworden met de dochter. 

Tot snel
x

Stof: Donkerblauwe tricot en Paneel - GalleryFabrics











Geen opmerkingen:

Een reactie posten