dinsdag 9 mei 2017

Lucy Jurk - een nieuw, gratis patroon.

Wat was ik blij toen ik een mailtje ontving van Iris Rossaert (Oekeboeleke) dat ik haar nieuwe patroon mee mocht testen, de Lucy Jurk.

De Lucy Jurk is een prachtige jurk met kraag, knopenpad, mouwtjes en een plooirok.
Momenteel zal het patroon enkel in de maten 86 en 92 ter beschikking gesteld worden.



Ik ging met een stofje van Art Gallery Fabrics aan de slag, een denimkatoentje.
Een pracht van een stofje dat heerlijk soepel valt.  Mijn kleine meid is aan de grote kant en dus valt het jurkje pittig kort.  Volgende keer zou ik het jurkje dus ook verlengen maar ik vind het nog wel iets hebben voor kleine meisjes ;-).


Als ze een nieuw jurkje mag passen is ze altijd supercontent!!  
Maar hier ontdekte ze de steentjes... En onze deugniet had dus wel andere plannen...







Ook benieuwd naar het patroon?  Zelf zin om aan de slag te gaan? 


Hou zeker de blog van Oekeboeleke in de gaten want het patroon komt er binnen enkele dagen aan!


Stof: GalleryFabrics - Ditsy Abrasion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten