vrijdag 21 april 2017

Lena Dress

Ik denk dat iedereen de Lena Dress al wel eens heeft zien passeren of zelfs al gemaakt heeft.

Voor mij is het al mijn derde Lena.  Toppatroon van WenSJe en bovendien gratis, wat wil een mens nog meer ;-)

Deze keer is het wel de versie met korte mouwen geworden.  We zijn optimistisch wat het weer betreft!

Het jurkje zit supersnel in elkaar en is echt heel comfortabel.  Als mijn dochter mag kiezen wat ze aandoet (buiten alles waarop poezen staan) is het de Lena Dress.




De jurk heeft achteraan een plooi en het achterpand is ook opgedeeld.

Het was niet warm maar het zonnetje scheen dus trokken we er op uit om foto's te nemen van onze lieve prinses.














En als ze een bloemetje in haar handjes mag houden straalt ze nog meer...  





Voor de mouwtjes zelf gebruikte ik een restje glittersweat.




Stof: GalleryFabrics - Double face Flamingo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten