maandag 19 september 2016

Mooiloop stofje meets Raven

De Raven Jurk uit de laatste La Maison Victor stond wel op mijn verlanglijstje. 

Ik wilde graag eens iets doen met een stofje van Mooiloop.  En het was ook nog eens tijd om nog eens iets voor mezelf te naaien.  Dus gingen we voor een Raven in zonnebloemen.





De stof werkte vrij makkelijk, helemaal geen gladde stof, er zit wat textuur in.
Ik maakte de jurk volledig zoals aangegeven in het magazine, met de zakken inclusief.  

Voor de foto's trokken we naar de Kesselse Heide.  Het was mooi weer dus ideaal om er ineens een gezinsuitstapje van te maken.

Manlief mocht de foto's maken.  We trokken met een zak kledingstukken naar de heide.  Want ik had niet alleen deze Raven jurk gemaakt, maar ook een herfstkleedje voor de dochter en een trui in een mooie Strass stof voor manlief.  Deze komen nog aan bod in een volgend blogbericht.


Ik vond het een leuke jurk om in elkaar te zetten maar voel me toch beter bij modelletjes die nauwer aansluiten.
De Raven jurk valt nogal ruim.


















Patroon: Raven Jurk - La Maison Victor





Geen opmerkingen:

Een reactie posten