dinsdag 23 augustus 2016

Created by Crealinda and showed by Elize

Crealinda is naaister van beroep en naait ook in haar vrije tijd veel voor haar metekindje van 2 jaar.
Ik heb al prachtige creaties van haar mogen bewonderen.

Een paar weken geleden kocht ze in onze winkel een breisel van Strass, het stofje kan je hier vinden.

Omdat mijn dochter Elize ook 2 jaar is mocht zij fotomodel spelen. We trokken terug naar zee, deze keer werden het de duinen van Zeebrugge.

Zondag was de wind ook weer heel sterk van de partij. Wanneer niet aan zee?

Blote voetjes en de kleine kindjes zie je helemaal openbloeien! Ze genoot weer met volle teugen... 

Het zand kroop echt overal! Hoe dat ze het doet weet ik niet maar heel haar gezicht (ook haar mond dus) zat vol met zand. En als je dan nog kan lachen... Tja dan ben je een kind zeker??

Uiteraard zijn hier nog de foto's van mijn kleine meid en de prachtige creatie van Crealinda:


Luisteren is wat moeilijk voor haar... wegrennen is zooooo vééél leuker!!!



Zand in de mond steken, dat kan toch niet lekker zijn?? Maar zij blijft lachen!





In de achterzijde werd een zichtbare rits geplaatst.



De voorzijde is korter dan de achterzijde. Leuk dus om over een kleedje te dragen.
Ik had jammer genoeg die dag een witte body gekozen voor Elize, wat uiteraard bij deze trui niet echt de bedoeling is... Beter dus een body in de kleur van de trui... Doeme toch!!



En hier had ze er genoeg van... Ik zei het al... luisteren...mmm... en in die duinen kan je lekker weglopen!! Ik hoop dat jullie deze creatie even mooi vinden als ik ze vond.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/18203917/?claim=kp9yn63kwgj">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten